اخبار فرهنگی > هنر

چرا گذاشتید بفروشند که بعد اعتراض کنید؟ | حواشی حراج تهران هرگز تمام نمی‌شود




حراج تهران است و حواشی‌اش. در طول بیست و دو دوره برگزاری حراج تهران آنقدر که حواشی این رویداد به سرخط خبرها آمده، اگر کسی خیال کند که حاشیه‌سازی بخشی از استراتژی رسانه‌ای و بازاریابی این حراجی است جای تعجب ندارد.



منبع:همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا